zondag 22 januari 2012

Inspiratieborden


Gisteren was het zover, m'n workshop inspiratiebord maken. Wat ik altijd zo mooi vind aan dit soort creatieve workshops is om iedereen op zijn eigen manier bezig te zien.
En wat mij van tevoren zo leuk had geleken gebeurde ook daadwerkelijk, ik zag hele mooie borden ontstaan die vooral heel persoonlijk waren.
Volgend jaar (of misschien eerder) geef ik de workshop graag nog eens.

Kijk verder voor de leuke en verschillende resultaten die deze middag opleverde...






7 opmerkingen:

  1. Janneke van tienen22 januari 2012 om 01:14

    Jee wat zijn ze super leuk geworden! Een andere keer doe k zeker mee :-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er leuk uit, Cora! En inspirerend :-).
    Wat heb je ook leuk materiaal!
    Ik had overwogen om me nog aan te melden. Goed dat ik het niet gedaan had, ook ziek geworden.
    Wie weet de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora!
    Wat een heerlijk gefreubel is het geworden. Jammer dat ik niet wist dat je dit ging doen, een volgende keer doe ik graag mee.
    Ik veel plaatjes terug uit de Flow, grappig daar priegel ik ook vaak mee.

    Groetjes Bianca!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! Voor een volgende keer houd ik me ook aanbevolen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik de reacties zo lees heb je al weer bijna een nieuwe groep bij elkaar voor een tweede les :-))) Het ziet er heel gezellig uit, zo op de foto's te zien. En de resultaten zijn prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke reacties allemaal, dankjewel! Volgens mij moet ik dit inderdaad snel nog eens organiseren :-) dan hou ik jullie op de hoogte.
    En natuurlijk beterschap voor Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marjolein Rozendaal23 januari 2012 om 06:23

    Wat leuk om alle resultaten op je blog terug te zien.
    Vol trots heb ik mijn inspiratiebord thuis op de kast gezet zodat ik mijzelf steeds help herinneren aan wat ik nu echt belangrijk vind.
    Cora, hartelijk bedankt voor al het mooie materiaal, het lekkers en de vrijheid waarin het mogelijk was om dit te maken.

    Hartelijke groet, Marjolein Rozendaal

    BeantwoordenVerwijderen