woensdag 14 december 2011

Budget pompons maken met koffiefilters


Omdat de Sint al een behoorlijke hap uit m'n budget heeft gesnoept vind ik het een sport om met zo min mogelijk middelen m'n huis in kerstsfeer om te toveren. In vele tijdschriften en op internet zie je deze maand sfeervolle afbeeldingen van pompons en het leek me leuk om er zelf een paar te maken met materialen die ik al in huis had.

Tijdens het speuren in m'n kasten vond ik een oud pak koffiefilters, verbannen sinds het koffiepadtijdperk. Met een beetje vouw en nietwerk bleek ik hiermee simpel en mooie pompons te kunnen maken en maakte ik onderstaand stappenplan.


Have fun!

2 opmerkingen:

  1. Dankjewel Sil en het is idd vaak nog veel leuker en een uitdaging om met weinig middelen iets leuks te maken, toch?

    BeantwoordenVerwijderen