maandag 13 juni 2011

Met een stempel in de hand


Eerder schreef ik over mijn stempel serie die verkocht gaat worden via de webshop van Moosmade, die later dit jaar opent.
Zo langzamerhand krijgen mijn stempelavonturen steeds meer vorm en heb ik vooral één ding ontdekt:
Een echte Do It Yourselver kan niet zonder stempels.

Ik kan geen Xenos meer inlopen zonder het opzetten van mijn 'stempelbril', mijn zoontje houdt angstvallig zijn houten blokkendoos in de gaten en mijn werkplek is allang niet meer smetteloos wit (mijn vingers ook niet trouwens).

Tot nu toe ontdekte ik dat je kunt stempelen op labels, enveloppen, knijpers, houten kistjes, jojo's, knaapjes, rompertjes en glas (ja echt!). Wetende dat er nog honderden andere mogelijkheden zijn hoef ik mij voorlopig niet te vervelen (was ik al niet echt bang voor, maar toch...).
Zelfs knijpers kun je stempelen.

Om inspiratie op te doen heb ik een Pinterest board aangemaakt waar ik alle stempel ideeën die ik tegenkom verzamel. Heb jij een origineel stempel idee of een mooie foto voor op mijn Pinterest board, laat dan een reactie achter of verras me met een mail.
De leukste ideeën plaats ik ook op mijn blog en misschien kan ik Moniek van Moosmade overhalen of we een stempel verloten onder de inzenders. Dat doet ze vast wel, want ze is heel lief!

Handig!

Het duurt trouwens nog wel een poosje voordat Moosmade haar winkel opent. Wil je op de hoogte blijven van onze stempel avonturen en mijn andere creatieve projecten? Geef je dan op voor mijn binnenkort te lanceren nieuwsbrief. Stuur me een mailtje en vertel me wat jij over Studio Neeltje zou willen weten. Bedankt!!

1 opmerking: