vrijdag 20 mei 2011

Wie zaait zal oogsten

Iedere ochtend als ik in de woonkamer kom ren ik snel naar mijn nieuwe groenproject, wat ik tijdelijk heb ingeruimd op het dressoir in onze zonnige serre. Iedere keer verwonder ik me weer hoe alles kiemt en groeit.

Deze eierdoos (gewoon van de Jumbo) doet nu dienst als zaaibakje voor tuinkers


Twee jaar terug woonden wij nog in een appartement met een balkonnetje op een schaduwrijk noorden. Hier bloeiden alleen fuchsia's. Wat een contrast met de zonnige voor- en achtertuin waar ik nu trotse eigenaar van ben. Je begrijpt misschien dat Fuchsia's de komende jaren mijn tuin niet meer inkomen.

Na afgelopen jaar voorzichtige stappen te hebben gemaakt in de wereld van tuinieren ga ik dit jaar helemaal los. Te beginnen met de voorpret van plantjes binnenshuis kweken.

Wat een feestje!

Je kunt zoveel hergebruiken om zaadjes te planten, dit is een leeg fruitbakje met leuke sticker uit de Flow.

Voor moederdag kreeg ik dit zilveren bakje met zaadjes, Wonderwel komen er bloemen tevoorschijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten