dinsdag 10 mei 2011

Het antwoord

Heb je mijn vorige blogbericht gelezen? Ik plaatste een raadsel waarbij je het woord op de achterkant van deze oude schoolplaat moest raden:


Via Twitter ontving ik verschillende antwoorden, maar niemand heeft het geraden, wat ik niet zo vreemd vind, kijk maar:



Voor mij eerst ook een raadsel wat dit met elkaar te maken had, maar dankzij de hulp van Nanda Zee van Fotozee ben ik erachter gekomen dat Dop de naam is van de kabouter.
De beloofde ansichtkaarten stuur ik daarom naar haar.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat lachen!Ik heb wat gezocht op het internet naar het plaatje van Dop! Ik werd er behoorlijk fanatiek van.
    Heel sportief dat je toch de kaarten verzendt! Alvast enorm bedankt!
    Grote groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Nanda, ik heb de kaarten vanavond op de bus gedaan, dus overmorgen heb je ze denk ik wel in huis. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen