woensdag 8 december 2010

Sinterklaas in het ziekenhuis

Helaas liep onze Sinterklaas anders dan verwacht. Mijn lieve zoontje moest afgelopen zaterdag met spoed worden opgenomen in het ziekenhuis omdat hij niet meer kon plassen van de pijn. Na veel onderzoeken en een kleine operatie mocht hij gisteren weer naar huis en lijkt het erop dat alles weer goed gaat.
Dat zet je wel weer even aan het denken over hoe belangrijk het is dat je kinderen gezond zijn en hoe vanzelfsprekend wij hun gezondheid soms nemen.
In het ziekenhuis zagen wij wat specifieke kinderdoelen zoals Cliniclowns voor zieke kinderen kunnen betekenen. Ik vroeg me af hoe ik zelf iets voor deze goede doelen zou kunnen betekenen en in mijn hoofd maakte ik een plannetje wat ik zeer snel uit zal werken en waar ik iedereen natuurlijk van op de hoogte ga brengen.
Wordt vervolgd...

Mama, wat is dat in de verte? Is het soms een plannetje??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten