zondag 17 oktober 2010

Workshop Hart en tak @ vrijgezellenfeest!

De eerste workshop Hart en Tak is een feit! Gisteren organiseerde ik deze workshop voor een vrijgezellenfeest. De bruid in spé was behoorlijk verrast en ging aan het einde van de middag naar huis met een geweldige tak vol harten(wensen) van haar dierbaren.

Wat het extra bijzonder maakte was dat de bruid een kindje verwacht, aan de tak hingen naast alle mooie harten daarom ook kinder klompjes en zuigflessen ter decoratie.

Kortom, een geslaagde workshop, zeker voor herhaling vatbaar!









2 opmerkingen:

  1. wat een super idee deze tak!!! Ik zag je comment op mijn blog over de telefoonhoesjes. Natuurlijk wil ik graag met je swappen. Als mijn voorraadje af is zal ik je dit laten weten en foto's sturen (ik verwacht dit weekend), als je er een leuke kleurencombi tussen vindt zitten dan komen we vast tot een leuke ruil!! (en... zit je smaak er niet tussen dan komen we daar ook wel uit!!) Ik ga even verder snuffelen op je blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen